Search

مرگ دوم پس از هشدار 'هروئینی قوی'

دومین مرگ پس از هشدار درباره هروئین به شدت قوی ثبت شد. مقامات به شدت نگران افزایش استفاده از این ماده مخدراند.
صفحه را پایین بکشید
مرگ دوم پس از هشدار 'هروئینی  قوی'
دومین مرگ پس از هشدار درباره هروئین به شدت قوی ثبت شد. مقامات به شدت نگران افزایش استفاده از این ماده مخدراند.

در رویدادی تکراری و غم‌انگیز، یک فرد دیگر پس از مصرف هروئین به شدت قوی، متاسفانه جان خود را از دست داد.

این مرگ، دومین مرگ پس از ارائه هشدار مربوط به این نوع مواد مخدر است. مقامات به شدت نگران افزایش استفاده از این ماده مخدر هستند.

پلیس روز جمعه رخداد یک حادثه بزرگ در شمال دوون را اعلام کرد و گفت که مقداری مواد مخدر مردم را "بسیار بیمار" کرده است.

پلیس دوون و کورنوال گفت که ده نفر پس از حوادث در دو شهر و یک روستا به بیمارستان منتقل شدند که دو نفر هنوز نیاز به درمان دارند. هشدار اولیه درباره هروئین بی‌سابقه قوی توسط سازمان مبارزه با مواد مخدر ارائه شده بود.

این سازمان هشدار می‌دهد که استفاده از این ماده مخدر می‌تواند خطر مرگ را افزایش دهد. با وجود این هشدار، متأسفانه دو مورد مرگ رخ داده است.

فرمانده پلیس منطقه محلی شمال و غرب دوون، سوپت توبی دیویس، گفت: «ما به انجام آزمایش‌ها ادامه می‌دهیم تا مشخص شود این ماده چیست، اما مشکوک هستیم که این نوعی هروئین است که با ماده دیگری ترکیب شده است و مصرف‌کنندگان متوجه می‌شوند که عوارض جدی‌تری نسبت به هروئینی که معمولاً استفاده می‌کنند، دارد.»

مقامات در حال بررسی این موارداند و به سختی در تلاش برای جلوگیری از افزایش استفاده از این ماده مخدر هستند.

اخبار مشابه